مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-08فرهنگي

یک منتقد: بین روایت و مضمون «ستاره بازی» تعادل وجود ندارد


یک منتقد سینما در نقد فیلم «ستاره بازی»، گفت: بین ساختار قصه و موضوعی که در این فیلم انتخاب شده و ایده ای که از یک اتفاق واقعی دریافت کرده، نتوانسته تعادل برقرار کند و در بخش هایی، - یک منتقد: بین روایت و مضمون ستاره بازی تعادل وجود ندارد ایسنا/خراسان رضوی یک منتقد سینما در نقد فیلم ستاره بازی ، گفت: بین ساختار قصه و موضوعی که در این فیلم انتخاب شده و ایده ای که از یک اتفاق واقعی دریافت کرده، نتوانسته تعادل برقرار کند و در بخش هایی، فیلم به سمت داستان پردازی می رود، اما نمی تواند داستان را به خوبی تعریف کند.

مهدی محمدی در گفت وگوی اینستاگرامی جشنواره فیلم فجر پردیس سینمایی اطلس مشهد در نقد فیلم ستاره بازی ، اظهار کرد: فیلم ستاره بازی موضوع خوبی را انتخاب کرده است.

موضوع این فیلم مهاجرت است که مهاجرت های خود خواسته و مهاجرت های تحمیلی که به خاطر شرایط اقتصادی کشورها، جنگ ها و ناآرامی های مناطق مختلف اتفاق می افتد را شامل می شود.

اساساً مهاجرت از یک جغرافیا به یک جغرافیای دیگری در جهان مسئله جهان شمول است و حتی در کشورهای جهان سوم مسئله روز است.

وی افزود: درست است که کارگردان فیلم، آقای علیمردانی، موضوع خوبی را برای فیلم انتخاب کرده، اما این که چطور به موضوع پرداخته و نتیجه در کارگردانی و فیلم نامه چطور شده است و آیا توانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک منتقد: بین روایت و مضمون «ستاره بازی» تعادل وجود ندارد

یک منتقد: بین روایت و مضمون «ستاره بازی» تعادل وجود ندارد